perjantai 27. huhtikuuta 2012

you're tagged!

When you read this, YOU'RE TAGGED! Take a picture of you in your current state, no changing your clothes or quickly putting on makeup. No photoshop!

Tähän törmäsin Dahlian blogissa, ja kai se on näin sitten tehtävä :D
En yleensä harrasta webbikamerakuvia, mutta koska oli kissa ja läppäri sylissä, ja kamera toisella puolella huonetta, niin se sai nyt kelvata. Mutta tommonen tuo kissa on, hivuttautuu mun syliin puoliksi läppärin päälle, ja mieluiten just sillon kun sitä siihen vähiten kaipaisi. Eikä se usko jos sen nostaa pois, vaan hivuttautuu takasin silmät sirrillään.



Käynnissä on arki-iltapäivän rutiininomainen rötväystuokio sohvalla rakkaan läppärin kanssa. Ja kaikenlisäksi perjantai, ja olo on jotenkin ihan superväsynyt. Tekee vaan mieli mennä nukkumaan. Ja sen oon vähän myös näköinenkin. Naamalla kulahtanut duunimeikki, ja hiuksetkin on lässähtäneet ja myöskin kulahtaneet. Kuvassa ei näy mun kissankarvoilla kyllästettyjä collegehousuja.
Meinaan vaihtaa Swallow the Sunin keikan paistettuun halloumiin, paahdettuihin pähkinöihin ja johonkin leffaan. Nyt ei vaan jaksa.

-----

Kerronpa tähän samaan syssyyn pari muuta asiaa. Ensinnäkin kävin Kuismalta ostamassa ne peltiset kissanruokapurkit. Olisin halunnut ostaa sellaiset vintage-tyyliset purkit, mutta ne olivat tuplasti kalliimpia kuin nämä, eli ei mulla ollut varaa. Nämäkin ovat ihan tyylikkäät, mutta ne vintage-purkit olisi ollut vähän erilaisia. Mutta pääasia että kissojen ruokakaappi on nyt vähän siistimpi.


Töissä meillä oli eilen pieni palaveri, missä todettiin että meidän kahden ohjaajan työsopimusta ei voida jatkaa enää kesällä. Olin jo ehtinyt vähän ilahtua siitä, että saisinkin viettää piiiiiitkän kesäloman ennen mahdollista kouluunpääsyä, olla vaan ja lööbailla. Mutta tänään pomo tuli uudelleen verstaalla käymään, ja sanoi että meinaa kyllä jyrätä johtokunnan päätöksen yli, eikä päästä mua yhtään minnekään :D Hän haluaa mun koittavan tehdä mm. sisustustauluja, ja muutama muukin idea hänellä oli esittää siinä samalla. Oikeastaan innostuin tuosta, koska mun on ollut tosi vaikea ideoida mitään siitä rojusta ja krääsästä mitä siellä on, mutta sitten kun joku antaa sen pienen ideanjyvän, niin kyllä se sitten siitä. Monta kertaa oon ihmetellyt esimerkiksi joustinpatjojen jousikehikkoja siellä nurkissa, että "MIKSI ihmeessä noi on täällä?", ja tänään sain kuulla että ihmiset oikeasti käyttää niitä varsinkin tuunattuina sisustuselementteinä, tilanjakajina, kukkaistutuksiin ja mitä kaikkea. Olin ihan huuli pyöreenä, että oikeestiko. Ja nyt kun pomo oli itse asiasta niin innostunut, niin materiaalit varmaan hommataan meille alta aikayksikön. Katotaan nyt sitten mitä mä saan aikaiseksi :) Ainakin kesäkuun loppuun saakka siis uusitaan nyt sitten sopimus, ja katotaan sitten jos kouluista on jo tullut infoa, ja miten siitä sitten jatketaan.

Mutta kyllä tuo meidän johtaja vaan on niin ihana ja kannustava, mua ainakin se on kehunut ihan hirveästi ja kannustanut yrittämään ja tekemään vaikka mitä. Ja hän myös arvostaa mun persoonallisuutta ja taiteellisuutta siinä määrin ettei haluaisi päästää mua sieltä pois jollei ole ihan pakko :)
Puuverstaan puolelle tuli jokin aika sitten töihin sellainen nuori rastapää puuseppä, ja hän rupes tänään väsäämään niihin mun kesällä maalattuihin tauluihin kehyksiä, ja kyllä näyttää heti paremmalta hyvin tehtyjen kehysten kanssa :) Olipa vielä kiinnostunut ostamaan yhden mun tauluistani!

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Niin koulujen kuin töidenkin suhteen :)

    Ja hieno homma tuo että kiinnostui taulu(i)stasi!

    VastaaPoista
  2. Somat nuo kissan herkkupurnukat ^___^

    Kuulostaa kyllä ihanan innostavalta tuo sun pomo, kannustava asenne kyllä inspiroi heti tekemään kaikenlaista! Semmosia pitäs olla enemmän tässä maailamssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täytyy kyllä myöntää että on tullut oltua muutaman kerran tippa linssissä kun pomo on niin kovasti mua kehunut ja auttanut niin monessa asiassa :) Mulla ei ole mun taiteellisuuteni suhteenkaan itsetunto kovin hyvä, ja hän ainakin kovasti yrittää sitä nostaa. Ja kieltämättä kehuthan tuntuu aina hyvälle ;P

      Poista