keskiviikko 7. lokakuuta 2015

kurkistus halloweeniin vm. 2015

Jeeeeee! Tässä se nyt on!! :) Pahoittelen hirveetä intoomista, mutta musta näitä on ihan sikahauska tehdä :)

Aiempina vuosina oon ollut joku tietty, tunnistettava hahmo esim. jostain elokuvasta, ja tää on nyt ensimmäinen vuosi kun en ole erityisesti kukaan, joten tämä hahmo on varmasti tosi helposti tunnistettavissa :D Tähänastisista Halloween-asuista Irvikissa on ollut mun ehdoton suosikki, mutta jos kaikki sujuu kuin elokuvissa, niin tämä kipuaa sinne sen rinnalle :)

Muutamaa yksityiskohtaa odottelen vielä saapuvaksi/valmistuvaksi, mutta aika hyvällä mallilla on nämä oman asun jutut nyt. Se on kyllä uskomatonta miten paljon rahaa saan aina näihin asuihin uppoomaan. Ei pitäis selailla aina niin paljon eBayta ja Etsyä.



Viime vuonna Halloween-bileiden järjestäminen tuntui pikkusen pakkopullalta, kun niitä olisi pitänyt suunnitella näyttötöiden lomassa, eikä siitä meinannut tulla mitään. Viimeisen näytön jälkeen pakotin itseni koristelemaan kämpän ja tunnelmoimaan, ja kyllä se siitä sitten sutviintuikin. Mutta nyt mulla on ollut aikaa vaikka muille jakaa, ja oon ihan rauhassa saanut intoilla! Oon laittanut myös osan koristeista, kyllähän nyt Halloweenia kannattaa viettää koko kuukauden edestä jos vaan on mahdollisuus ;)
Mulla on perinteenä katsoa leffa Hokkus Pokkus bileitä edeltävällä viikolla, ja aion katsoa sen nytkin, mutta voisi tässä vielä aikasemmin katsoa ainakin jotain Burtonia. Siitä ei ole kuin ehkä vuosi tai pari kun katsoin Trick 'r Treatin, se oli aika jees Halloween-kauhu. Niitä Mike Myers -Halloweenejä en halua katsoa, mulla on antipatioita Jamie Lee Curtisia kohtaan. Johnny Deppin Päättömän ratsumiehen katselusta on jo kulunut tovi, niin sen voisi tsekata myös.

Onko sulla jotain Halloweenia edeltäviä perinteitä tai "rituaaleja"?
Onko oma asusuunnitelmasi jo valmis? :)

PS: Mearran innoittamana aloitin kasaamaan omaa Halloween-soittolistaa Spotifyihin, pöllin myös osan biiseistä Mearran tekemältä listalta :) Tällä kertaa en ottanut paljonkaan mukaan mitään liian vakavamielisiä biisejä, ja genrejä löytyy laidasta laitaan.


2 kommenttia:

  1. Uuuu hyvältä näyttää!!
    Pitäis itsekin vääntää soittolistaa :p Mulla on yksi asu valmiina (leffa/kirjahahmo) ja toinen suunnitteilla (epämääräinen olio) :D Onneksi on edes kahdet bileet, kun mulla on aina asusuunnitelmia ainakin kymmeniin halloweenjuhliin per vuosi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans asusuunnitelmia vuosiksi eteenpäin, mut tää ei kyllä ollut yks niistä :P Jotenkin mikään niistä suunnitelluista ei innostanut juuri nyt, joten oli vähän hakemista ensin :)

      Poista