lauantai 14. tammikuuta 2012

lauantai-juttuja

Mulla ei oikeastaan ole mitään asiaa, mutta halusin kirjotella :D

Käytiin tuossa muutama tunti sitten katsomassa Maken kanssa uusin Sherlock Holmes -leffa tuossa leffateatterissa. Edelliseen Sherlock Holmes -leffaan olinkin vähän pettynyt, mutta tämä A Game of Shadows olikin jonkun tuhat kertaa viihdyttävämpi kuin se edellinen :) En ihmettele yhtään, että moni on sitä kehunut.
Robert Downey Jr. ja Jude Law sopivat kyllä mainiosti Holmesiksi ja Watsoniksi :) Lisäksi Robert Downey Jr.:lla on jotain jännää karismaa, ehkä se on sitten taas joku renttulookki, joka viehättää ;D Oonko ainut, jonka mielestä se muistuttaa Al Pacinoa?

(kuva)
(kuva)

Ostin tuossa joskus kesällä ensimmäisen Cupcake Cult -paitani, ja pienen kokonsa vuoksi se jäi vaatehyllylle odottelemaan ns. parempia päiviä. Tänään päätin kuitenkin vetäistä sen ylleni, ja vaikka tämän tädin rintavarustus onkin edelleen ihan liian iso näihin paitoihin, niin olin iloinen huomatessani, että se kuitenkin muualta istui päälleni jo paljon paremmin, ja pystyn siis käyttämään sitä :) Kesällä se puristi rintamuksen lisäksi muualtakin, ja tuntui kovin ahdistavalta. Ja koska kuvista tuskin erottaa, niin kyseessä on siis tämä Bambi-paita. Tämän näköisenä siis lähdin leffaan, ei mitään erikoisempia.



Sorit ihme asennosta, näytän siltä kuin olis kamala pissahätä x)

Mulla on jostain syystä viime aikoina unentarve lisääntynyt ihan kamalasti, enkä nyt ihan äkkiseltään osaa sanoa syytäkään siihen. Tänäänkin nukkua posotin puolille päivin asti ja olisin mielelläni jatkanut vielä uniakin, kun vielä syksyllä heräsin viikonloppuisinkin noin ysiltä. Päivä oli siis jo pitkällä kun pääsin ylös, mutta tekemisenpuute kuitenkin vaivasi. Ja vaikka mun jalka onkin vielä vähän kipeä, niin en vaan voinut olla jumppaamatta ("say what?", kuulen teidän kysyvän), koska olinhan eilen käytännössä sohvan oma, enkä tehnyt mitään. Niinpä kaivoin vanhat näyte-DVD:t BodyBalancesta ja BodyVivesta, ja tein kummankin 20-minuuttisen ohjelman läpi. Jotta sain koko tunnin täyteen, tein vielä Zumban pikaohjelman. Nuo kaksi ensimmäistä oli kyllä ihan supertylsiä nyt kun oon päässyt ton kotizumban makuun, että taitavat nuo sitten vastaisuudessakin pölyttyä vaan tuolla kaapin perukoilla. Oli kyllä suht vaikeaa tehdä nuo ohjelmat läpi, kun jalkaa piti kuitenkin hieman varoa pahimmilta väännöiltä.

Huomenna oon menossa Anyan kanssa vesijuoksemaan, ja voipi olla että käyn siellä vielä maanantaina ja/tai tiistainakin, ja sitten pidän tukkaväritaukoa noista uimahallijutuista ;)

Kello on jo aika paljon, mutta koska mua ei vielä juurikaan väsytä, niin ajattelin alotella uutta kirjaa vielä tänään. Sain kaveriltani Hanne A.:lta lainaksi pari Dean Koontzin Odd Thomas -kirjaa :)
Spinen jälkeen mun on pakko viedä tämä mun läppärini TAAS huoltoon, joten sitten on taas hyvä sauma lukea ja kuntoilla, kun en pääse koneellekaan :P Uskomatonta kyllä, että näin kallista konetta saa olla jatkuvasti viemässä huollettavaksi... Muuten oon ollut tähän Delliin tyytyväinen, mutta noi jurppii.

Ei mulla muuta, mukavaa lauantai-iltaa muillekin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti