sunnuntai 13. marraskuuta 2011

a blog with substance award


Felineltä sain tällaisen tunnustuksen tuossa taannoin, kiitokset sinne :)


Blog with Substance -tunnustuksen saaneen pitää:
- Kiittää tunnustuksen antajaa.
- Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
- Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
- Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään ja vastata kysymyksiin.

Satunnaiset asiat:
1. Tupakointi on mulle lähinnä sosiaalinen tapa, enkä yleensä polta kotona ollenkaan. Voin olla päiviäkin ilman tupakkaa jos olen vaan kotosalla.
2. Syön ns. hiilihydraattitietoisesti, ja olen jättänyt pastan, riisin, perunan, leivän ja muut jauhot ja sokerit pois ruokavaliostani, tai ainakin minimiin.
3. Shoppailulakko on tehnyt mulle todella hyvää, ja oon päässyt eroon sellaisesta pakonomaisesta shoppailutarpeesta.
4. Vuoden aikana oon huomannut, että mun krapulat ovat nykyisin pahempia, ja useamman päivän festariryyppäykset alkaa tehdä jo tosi tiukkaa, ja itseasiassa tämän vuoden festareilla oon ensimmäistä kertaa ollut ihan suosiolla vesilinjalla, enkä ole väkisin yrittänyt saada itseäni uuteen nousuun. Ja oli ihan kivaa niinkin :)
5. Haluaisin pelastaa kaikki maailman kaltoinkohdellut ja hylätyt eläimet.
6. Mä olen välillä ihan älyttömän laiska ja saamaton, ja sen takia mun illat meneekin pitkälti koneella nysvätessä.
7. Mun on helppo tutustua uusiin ihmisiin, ja tuun monenlaisten ihmisten kanssa toimeen, ja siis kaverustun helposti. Mutta tosi hyvien ystävien saaminen tuntuu jotenkin hankalalta. Oon "menettänyt" paljon vanhoja ystäviä (ollaan siis edelleen hyvissä väleissä, mutta ei nähdä juuri koskaan), enkä enää koskaan pidä ystäviä itsestäänselvyytenä, joten olenkin kiitollinen jokaisesta uudesta kaverista, jonka saan :)
8. Oon tänä vuonna käynyt ihan poikkeuksellisen vähän keikoilla. Haluaisin käydä enemmänkin, mutta talous on pistänyt vastaan. Onneksi tuohon lähelle avataan se uusi Keikkamesta, niin ei tarvii matkustaa nähdäkseen hyvän keikan :) Plus että selvin päinkin keikoilla voi olla kivaa, joten pystyn kyllä hyvin välttämään sitten ne vuosisadan kankkuset :D

Vastaukset:
Suosikkiväri: musta, punainen, violetti
Suosikkieläin: kaikki söpöt ja pörröiset :)
Suosikkinumero: 5
Suosikki alkoholiton juoma: rasvaton maito <3 sekä joku ihana, kirpeä, tuorepuristettu appelsiinimehu
Facebook vs. Twitter: Facebook
Intohimoni: musiikki ja keikat, taide, hyvä ruoka, eläinten oikeudet, laiskottelu
Saada vai antaa lahja: molemmat
Suosikkikuvio: mmm... vaikkapa sellainen kissamainen nuottiavain, minkä meinaan tatuoida ranteeseeni. Siinä yhdistyy kaksi mun elämäni rakkaimmista osa-alueista.
Suosikkiviikonpäivä: lauantai, sunnuntait on joskus myös tosi ihania
Suosikkikukka: lilja ja verenpisara


Mä en nyt oikeasti jaksa miettiä kahdeksaa tyyppiä kenelle tämän antaisin, joten mun puolesta kuka tahansa saa tehdä tämän :P Mutta toivottavasti ainakin Katja tekisi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti