keskiviikko 27. helmikuuta 2013

epäsynkiö

Joo, olen kyllä edelleen vaatteidenostolakossa, se vaan hieman keskeytyi pikku hetkeksi :D Elloksella oli nimittäin -50% jo alennetuista hinnoista -tarjous, jota en vaan kertakaikkiaan voinut olla hyödyntämättä. Tokihan tilaukseen eksyi myös muutama normaalihintainen vaate, mutta noh... Tulipahan kertarysäyksellä kaappiin kaikkea tarpeellista :) Ja värikästä! Onko se sitten kevät vai mikä, mutta tunnun olevan ihastunut vaatetuksessakin sellaisiin väreihin, joita en vielä vuosi sitten voinut ajatellakaan päälläni. Olen jopa huutamassa erästä kirkkaan sinistä paitaa, siis sinistä, jota olen kautta aikain vihannut suunnattomasti. No, kyseistä paitaa on ilmeisesti saatavilla ainoastaan keltaisena ja sinisenä, eli molempi pahempi kenties, mutta sellainen on pakko saada.

Mutta tällaisia ostin!

For real? Yes, for real! Mintunvihreät capripöksyt kesäksi :)
Harmaa paita on Seppälästä.

Musta hame hieman nahannäköistä denimiä.

Viininpunainen vakosamettihame. Tilasin tämän myös mustana.

Musta, kevyt kesähame

Joko silmiä särkee? :D Turkoosi neuletakki.
Pinkki paita on vanhempi ostos eBaysta.

Vihreä pooloneule (vihaan myös pooloja, joten mitä ihmettä??)

Viime aikoina on tosiaan jopa vaateostokset olleet niin värikkäänlaatuisia, että kohta pukkaa identiteettikriisiä tälle synkiölle. Ennen sitä oli mustan lisäksi vain punainen ja liila... No, ei vaan saa pitää liian pitkää taukoa synkeilystä x)

7 kommenttia:

  1. Nuo capripöksyt on todella kivat! Onneksi joku muukin on hurahtanut väreihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oikein yllätyin kuinka paljon lopulta tykkäänkään noista housuista :D Tavallaan tilasin ne vaan kokeeksi, että miten mä suhtaudun tuon värisiin pökiin x)

      Poista
  2. Ihania vaatteita paljon iik! Mäkin haluan!

    VastaaPoista
  3. Eipä silmiin ota ainakaan tuo turkoosi väri <3 omnommm! :)

    VastaaPoista
  4. mä olen myös katellut turkoosia sillä silmällä ja limeä. ehkä mustan kanssa mtn en ole kyllä ostanut sen väristä. mutta en usko että ihan ilman mustaa niitä uskaltaisin käyttää :)

    VastaaPoista
  5. Hitto mä luen blogeja taas tälleen vähän jäljessä.. mutta siis noi turkoosit! Tosi makeet! Mulla on itelläni turkoosit/mintunvihreet housut (joku vois sanoo myös leggareiks..) ja ne on ihan kevät/kesähousut! Ite oon digannu tosi paljon siitä lähtien, kun viime keväänä ne ostin, vaikka aluks epäröinkin:) Sen seurauksena kaupasta lähtikin persikat, ruskeanoranssit ja punaisetkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Elloksella oli noita värikkäitä housuja myös ihan kokopitkinä, ja funtsinkin tässä että vois jotkut toisenväriset ostaa kokopitkinä. Muutenhan mä joudun ties kuin kauan ootella, että tarkenen capripöksyillä :P

      Poista