torstai 28. helmikuuta 2013

parvekkeen värejä

Sain tänään kotiovelle tikapuuhyllykön, jonka maanantaina tilasin NetAnttilasta. Melko nopeaa toimintaa etten sanoisi! Tikapuut oli helppo koota, ja äkkiäkös olin parvekkeella riehumassa, jotta saan sen paikalleen. Ihanaa kun tikkaat ovat tuolla jo, nyt voin paremmin suunnitella parvekkeen vielä loppuun :) Nyt pitäisi vaan saada loputkin sisustuselementit (eli krääsä) paikoilleen, ylimääräiset heivattua varastoon, ja kukat kippoihinsa. Heitin myös muutaman väreihin sopivan kissanlelun jo paikoilleen :D

Nuno oli ensimmäisenä partsilla kyttäämässä

Vahdinvaihto 20 sekunnissa

Ihana Wubba-lelu ilmestyi myös partsille.
 
Ihana Wubba vol. 2. Söpö kukkatyyny on joskus teinivuosina ostettu Daysta Helsingistä.



Ja sitten täysin aiheeseen liittymätön juttu. Oon kesästä saakka yrittänyt myydä FB-kirppiksillä ja ihan livekirppiksellä mun yhtä oranssia, ikivanhaa juhlatoppia, ja äsken se muhun iski tässä kaikessa väripakkomielteisyydessä, että enhän mä sitä halua myydä, vaan pidän edelleenkin itselläni. Se on mukavan värinen ja täysin sopiva mulle. Ois varmaan harmittanut jos oisin sen ehtinyt myydä :)


2 kommenttia:

  1. Minäkin haluisin tuollaisen tikapuuhyllykön partsille, mutta opiskelijan budjetilla ei ole varaa ostaa. Ajattelin että rakennan itse jonkinlaisen hyllykön sinne....
    Itseasiassa haluan sinne vaikka mitä, sillä tällähetkellä partsi muistuttaa enemmänkin jätelavaa, kuin oleskelupaikkaa... :P Oon seuraillut näitä sun parvekehankintoja yms, niin niistä oonkin saanut paljosti inspiraatiota oman parvekkeen laittoon. :)
    Ekana se täytyy tietty siivota, ja viikonloppuna alkaakin operaatio "vanhat matot huspois partsilta" :)

    Meillä ei ole lasitettua parveketta (vääryys!!), niin vielä sinne ei viitsi mitään sellasita viedä, joka hirveästi ei tykkää kylmästä ja kosteasta... Mutta saapi nähä, millaiseen lopputulokseen pääsen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsetehty onkin paljon persoonallisemman näköinen :) Onhan toi aika tuommonen kliininen tehdashylly. Mulla vaan ei ole tiloja, matskuja, viitseliäisyyttä eikä välttämättä aikaakaan tehdä itse.
      Meillä on kans tupattu tunkea parveke täyteen roinaa ja roskapusseja, joita ei oo viittitty viedä samantien ulos, mutta nyt on äänen muututtava kellossa, jotta tuolla tekee mieli olla. Haluan koittaa saada partsista aikaiseksi sellaisen paikan, jossa rauhoittua ja vaikkapa joogata kesällä. Ja koska sinne ei mahdu mitään sohvan tapaista, niin sinne on tulossa lattiatyynyjä ja vilttejä :)

      Kiva että oot saanut inspistä mun hankinnoista :)

      Poista