torstai 2. elokuuta 2012

kesämekko

Mulla oli suunnitelmissa, että oltais keskiviikkona menty Turkuun, kun siellä olis ollut ilmaista stand-upia, mutta ironista kyllä, meillä ei sitten ollut varaa mennä sinne, kun olis pitänyt tankatakin. Mun työttömyyskorvaukset on syystä tai toisesta myöhässä ja Maken roposet meni vuokraan, joten rahaa on aika hintsusti. Oon täällä kotosalla siivoillut kaappeja ja kerännyt roinaa kirppikselle vietäväksi, mutta eihän mulla oo vielä varaa maksaa edes pöytävuokraa x)

Harmikseni totesin sillon Maken enon synttäreille mennessä, että keväällä ostamani mekko on auttamatta mulle jo liian iso, rinnuksista lähinnä, sillä kangas lerpattaa rumasti kainaloista :/ Joudun siis tuon mekon myymään kirppiksellä, ja koska se oli mun ainoa kesämekko (jollei sitä fiftarimekkoa lasketa), niin mielestäni mulla oli oikeus ostaa uusi kesämekko ja sen verran lipsua shoppailukiellostani. Katselin kyllä EMP:n ja Cybershopin mekkotarjontaa, mutta päätin piruuttani käydä tsekkaamassa joskos sittenkin Radiokirppikseltä löytyisi joku omannäköinen kolttu. En meinannut uskoa silmiäni kun sieltä tosiaankin löytyi mustavalkoinen hellemekko vieläpä omaa kokoa ja hintaan 3,50. Miinusta tosin niskan taakse solmittavista nirunaruista, jotka painavat, sekä siitä että se pussittaa pöntön näköisesti tuosta vyötäröltä (ei kylläkään näy noissa kuvissa). Lisäksi se on ihan hirvittävän avonainen, eli jos meinaan ihmisten ilmoille sen kanssa, niin mun pitää ehkä laittaa sinne joku alustoppi. Vyötärön väljyys on siitä hyvä, että ei ala ahdistaa kun kangas itsessään ei kuitenkaan ole joustavaa, mutta väljyys tekee myös kropan aika muodottomaksi. Katotaan voinko elää sen kanssa vai saako Henna lisää ommeltavaa :D


Ostin eBaysta vielä sellaisen Thaikuista tulevan maximekon (no okei, kaksi!). Ne ei paljon maksa, ja oon kuitenkin halunnut sellaista jo pitkään. Nyt sitten toivotaan, että Kelalta tulee korvaukset hyvinhyvin pian :D Onneksi Make alkaa nyt saada ihan oikeaa palkkaa, niin ehkä me ei kohta enää olla niin hirveässä kusessa näiden rahajuttujen kanssa.
Shoppailukielto ja -lakko jatkuu siis edelleen, tämä oli vaan pieni äkillinen mutta luvallinen hairahdus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti