torstai 8. marraskuuta 2012

lisää synttärilahjoja

Perjantaina, sen shoppailupostauksen jälkimainingeissa siis, mulle tuli kotiin postilappu, ja olin ihan varma että nyt ne lohikärmeskamat sitten tuli, just kun ehdin tehdä sen postauksen, mutta ei paketissa sitten ollutkaan loharikamaa, vaan saappaat, jotka ostin eBaysta. Olin pikkusen äimistynyt, en nimittäin odottanut niitä näin pian. Tulivat Briteistä neljän päivän sisällä tilauksesta (tilasin maanantaiaamuna, sain perjantaina), ja loharikamat taas tilasin 25.10. suomalaisesta nettikaupasta, ja ne tulivat mulle vasta kahden viikon päästä.

No kuitenkin, tässä saappaat. Ovat leveämmälle pohkeelle ja menevät mulle just ja just, mutta jos pohje olis vaikka parikin senttiä pienempi, niin ei olis niin tukalat. Koko on 8/41, ja saisi olla ehkä puoli numeroa isommat, vaikka pärjään kyllä näinkin. Näissä on osittain teddykarvavuori, eli ovat ns. talvisaappaat, niin siinä mielessä ovat vähän pienet, ettei näihin esim. mahdu paksumpi sukka tai edes pohjallista. Mutta isompia kokoja ei edes ollut, ja koska muuten ovat mulle ihan hyvät, niin en raaski myydä eteenpäinkään.
Näissä on tukeva n. 5-6 cm korko, eli meitsikin osaa näillä kävellä ihan suht hyvin :D
Suutarilla täytyisi muistaa käydä vaihdattamassa sekä näihin että niihin edellisiin pitävämmät korkolaput, ja noihin pohkeessa oleviin solkiin haluun yhden ylimääräsen reiän...
Olivat aika edulliset popottimet, toivottavasti eivät oo heti paskana.



Kunhan löydän vielä tasapohjaiset, oikeasti pitävät ja lämpimät talvisaappaat sekä kunnon työkengät, niin eiköhän sitten näiden kenkien ostelu riitä... :)


Tänään tuli tosiaan lohikäärmekamat, ja vaikka niissä kestikin kauan, niin oli ne sen arvoiset :) Harmi vaan, kun oisin halunnut ton kukkavaasin Halloweeniksi, kun oli sopiva kimppukin, mutta ei voi mittään.





Ylläolevan iiiiison pipon sain äidiltä synttärilahjaksi joulunpunaisen Mariskoolin lisäksi :)
Käytiin tänään tosiaan Lohjallakin moikkaamassa mun isovanhempia sekä äitiä ja Reiskaa. Synttärirahoilla kävin myös vihdoinkin ostamassa vedenpitävän mp3-soittimen, mutta samalla kuulemma romutin Hannen joululahjaidean :/ Höh... Mulla on tosiaan uimahallilla käynti jäänyt aika vähälle, pääosin sen takia että musta vesijuoksu ja uinti on tosi tylsää kun harvemmin uimahallissa mikään radio tai vastaava on päällä. Muuten vesiliikunta onkin ihan kivaa, mutta vähän turhan usein tulee tiirailtua kelloa, että koska saa jo lopettaa, kun on niin pirun tylsää. Mm. tänään viimeksi, ja siksi halusinkin ostaa soittimen samantien. Toivon että omat musiikit vähän piristäisi tuotakin liikuntaharrastusta, ja sen avulla saisi ehkä itsestäkin enemmän irti. Jos katsoo niitä erityisesti vanhempia vesijuoksijoita, niin mua ainakin alkaa lähinnä surettaa ja masentaa, ja siksikin olisi ihan kiva keskittyä johonkin muuhun. Tänäänkin oli niin surullisen näköinen mummo siellä laahustamassa eteenpäin, että melkein itketti.

Mulla olisi vielä parit Vallilan verhot toivelahjalistalla, mutta saas nähdä raaskiinko käydä vielä ostamassa niitä :P Ollaan myös suunnittelemassa sellaista pikkuruista perheenlisäystä, mutta se tapahtunee vasta joskus joulun jälkeen ;)

Huomenna on luvassa se The 69 Eyesin keikka, jonka meinasin käydä katsomassa vain muutaman siiderin voimin tällä kertaa. Myös lauantaina on Keikkiksessä ohjelmaa, sinne saisin varmaan Makenkin mukaan :) Ihan epistä, että mun loma loppuu ihan pian :(

9 kommenttia:

  1. Ihanat kengät! Haluaisin itsekin tuontyyliset saapikkaat, sillä nykyiset talvikenkäni on kovinkovin rumat... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en uskaltaisi talvella kävellä koroilla :P Tai sitten pitäs olla tyyliin nastapohjat x) Noi olis kyllä muuten tosi ihanat saappaat talveksi, mutta ei niitä kyllä Suomen pakkastalveen oo suunniteltu...

      Poista
  2. Mä kuolaan noita lohikäärmeitä... on komeita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut Draconiassa edes hirvittävän kallista... Joskin postarit oli kympin, ja sai tosiaan odotella.

      Poista
  3. Pakko kyllä itelläki paremman rahatilanteen vallitessa seikkailla tuolla Draconiassa, ihania juttuja!

    VastaaPoista
  4. Ihania lohharijuttuja nommmskis <3

    VastaaPoista