perjantai 2. marraskuuta 2012

lokakuun mittapäivitys

Oikeastaan vähän hävettää laittaa tämä tänne, kun niin vähän on tapahtunut, mutta laitetaan kuitenkin kun kerran lupasin :P

Lokakuu:
RY: 0
VY: 0
Napa: 0
LY: -2 cm
Reisi O: -2 cm
Reisi V: -1 cm
Pohje O: -1 cm
Pohje V: 0
Käsivarsi O: 0
Käsivarsi V: 0
YHT: -6 cm
KG: -0,6 kg
Vuoden alusta:
RY: -13 cm
VY: -18 cm
Napa: -20 cm
LY: -17 cm
Reisi O: -11 cm
Reisi V: -10 cm
Pohje O: -5 cm
Pohje V: -4 cm
Käsivarsi O: -2 cm
Käsivarsi V: -4 cm
YHT: -104 cm
KG: -9,2 kg


En ole jaksanut juurikaan liikkua, koska jalat on olleet työpäivän jälkeen niin kipeät, ja lisäksi rahat ovat menneet aika pitkälti Halloweenin järkkäilemiseen sekä isoihin laskuihin, joten ruuasta on jouduttu tälläkin kertaa tinkimään. Oon lisäksi syönyt tosi vaihtelevasti niin karppia ruokaa kuin ei-karppia ruokaa (esim. makaronia), ja paino on muutenkin heitellyt muutaman kilon sisällä. Otin tuon kg-määrän tämänaamuisesta punnituksesta. Suunta on kuitenkin yhä alaspäin, joten ei tässä hätiämitiä :) Enää -800g niin olen tälle vuodelle asettamassani tavoitteessa! Toivottavasti saan vielä sen puristettua tässä loppuvuodesta. Keväällä tämä sujui niin hirveän helposti, mutta kesän jälkeen on ollut niin tuhottoman vaikeaa.

7 kommenttia:

  1. Hei ihana lukea että joku on oikeesti noin lähellä asettamiaan tavotteita.. Mä oon tällä hetkellä 15kg myöhässä. -__-* Mutta onneksi mulla on koko loppuelämä aikaa rutistaa noi kilot pois.

    Nyt hirmusesti tsemppiä että pääset tämän vuoden tavoitteisiisi, muistathan palkita sitten itsesi jollain. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huom, vaikka asetinkin tälle vuodelle tavoitteeksi laihtua 10kg, niin oisin voinut laihtua huomattavasti enemmänkin. Ja lisäksi tän 10kg jälkeen laihdutettavaa on vielä yli 30kg, että kyllä tässä töitä vielä on :P Mutta kyllä mulle riittää silti 10 kilon vuosivauhtikin :) Jos ens vuonna sais rutistettua vaikka 15, niin ois ihan huippua!

      Tsemppiä sullekin! :)

      Poista
  2. Hienoja tuloksia! Ei liity aiheeseen, mutta ajattelin mainita, että huuto.netissä on ollut nyt myynnissä Bpalin tuoksuja välillä. Ajattelin vaan, kun sinun postauksistasi olen arvosteluja lukenut ja tilannut omia tuoksuja niiden perusteella, mutta ainakaan nuo kaikki ei ehkä sovi omaan makuun, niin jää minulta huutamatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Kiitos tiedosta, täytyypä katella mitä sieltä löytyy :)

      Poista
  3. Heippis, miulla on nyt uusi blogi :) käyhän kurkkaamassa!

    VastaaPoista
  4. Se on hyvä että on realistiset tavoitteet,kuten esim. just tuo 10 kg vuodessa! :) Ne pysyy sitten paremmin poissakin, kun ne on laihdutettu ihan oikeaoppisesti eikä kertarysäyksellä. :)
    Onnea siis siitä, ja toivottavasti pääset tavoitteeseen vuoden loppuun mennessä, aikaahan on vielä ihan kivasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tavoitetta asettaessani mietin, että onkohan tää nyt vähän liian pieni tavoite, kun jotkut pystyy pudottamaan niin paljon enemmän jo vuoden aikanakin, mutta nyt oon tyytyväinen etten asettanut tavoitetta korkeammalle :D

      Mun tavoitteena oli joko laihtua 10kg TAI kaksi vaatekokoa, ja tällä hetkellä noi vaatekoot on jo saavutettu, mutta 10 kg on vielä pikkusen matkaa.

      Ja kiitos! :)

      Poista