torstai 1. marraskuuta 2012

uutta rytkyä

Pistetääs tähän väliin pieni ostospostaus.

Havenin vaatekaupassa täällä Salossa on tällä hetkellä makoisa poistomyynti, ja käytiin Maken kanssa vähän hamstraamassa edullisia vaatteita :) Makelle ostin kaksi t-paitaa ja itselleni löytyi kaksi toppia ja huppari.
Hupparista näin kuvan Facebookissa ja huokaisin heti, että tuollainen on saatava :D



Kuten kuvasta näkyy, niin huppari on lyhyttä girlie-mallia, ja se on mulle vähän kireä. Mutta edullinen hinta ja printti, joten en voinut jättää sitä kauppaankaan, ja meneehän se sentään päälle x) Ehkä vuoden päästä se voi olla taas jo mukavampi. Oon muuten huomannut, että jos oon kävellyt kaupungilla vaikka sen mun Iron Fistin My Bloody Pony- tai zombi-Bambi -paidan kanssa, ja vastaan tulee joku tuijottava mukula, niin mua alkaa nolostuttaa o.O Tää poni on sentään selkämyksessä, niin en tiedä tuijottaako mukulat mua vai ei, niin ehkä ei tarvi nolostella :D



Kuvissa näkyy pikkusen noita mun vihreitä pöksyjäkin... Tossa loppukesästä ostin metsänvihreät vakosamettihousut :D Mulle ilmaantui jonkinsortin innostus vihreään väriin, ja siis ei siinä mitään että pökät on vihreät, mutta kaikenhuipuksi tilasin ne regular-mallisina, vaikka bootcutiakin olisi ollut tarjolla. Idiksenä mulla oli se, että nämä menisivät paremmin saappaiden sisään, mutta kyllä mua nyt silti kutkuttaisi ne bootcutit, että olisi ehkä sittenkin pitänyt ottaa ne...


Ostin myös ikäänkuin itselleni ennakkoon synttärilahjaksi pari lohikäärmeaiheista käyttöesinettä Draconiasta, kun eivät loppujen lopuksi olleet kovin kalliitakaan (lohikäärme-esineiksi, jotka voi maksaa tosi paljonkin). Panttasin tätä postausta koko alkuviikon, että saisin noi loharikamat samaan postaukseen, mutta ei niitä oo taidettu vielä edes postittaa... Eli kauan tuntuu kestävän -.- Teen niille sitten ihan oman postin myöhemmin.

Löysin myöskin sattumalta Mekasta itselleni sopivat saappaat, kuten vissiin tuli jo mainittuakin, ja vaikka normaalisti en maksaisi kengistä noin paljon (70€), niin nyt oli pakko kun kerrankin saappaat sopivat. Nämä ovat myös naisellisemman näköiset kuin ne edelliset biker-saappaat. Nämä ovat äidin synttärilahja mulle :)
Ovat siis todella perussaappaat, jollaiset varmaan löytyy kaikilta normaalipohkeisilta naisilta (ja nyt meikältäkin :D)

 Mielestäni toimii ihan kivasti noin vähän rypytettyinäkin (oikealla)

 
Viime viikonloppuna meillä syötiin pitkästä aikaa kasvissosekeittoa, mihin tuli porkkanaa, lanttua, palsternakkaa ja vähän kukkakaalia ja punaisia linssejä. Keiton sekaan vähän raejuustoa ja paahdettuja kurpitsansiemeniä :)



Huomenna alkaa valtaisat Halloween-valmistelut. No okei, ei ne ole niin valtaisat, kun suuri osa koristeista on ripustettu jo viime viikonloppuna, ja koska bileet ovat tällä kertaa nyyttärit, niin mun ei tarvitse tuolla keittiössä nysvätä koko päivää, mutta teen kyllä huomenna kaikki tsydeemit valmiiksi, jotta lauantaina voi keskittyä sitten ihan vain asuun ja meikkiin.
En meinaa Marrasta juhlistaa mitenkään erityisemmin ennen lauantain bileitä, mutta ajattelin tänään katsoa teemaan sopivasti piiiiiiiiitkästä aikaa Uinu, uinu lemmikkini, ja huomenna Hokkus Pokkuksen, mikä on ihan yksi mun lemppari Halloween-aiheisista leffoista :) Jälkimmäinen mulla on omana, mutta hommattiin meille tuo Netflix, ja sieltä on ollut kyllä ihan kiva katella elokuvia.

Meillä oli koulussa tällä viikolla kimppujentekoviikko, ja eilen tehtiin päivän päätteeksi Halloween-kimput, jotka sai viedä sitten kotiin. Oon itseasiassa tosi tyytyväinen mun omaan kimppuuni, lisäsin siihen vaan kotona vielä hämähäkin ja -verkon :) Kuvakulmat vaan on vähän väärät kimpun muodon kannalta, mutta mun piti saada toi hämis näkymään hyvin x) Itseasiassa onneksi tehtiin nää kimput, koska mun asetelmaidea meni ihan päin persettä kun ei ulkoa löydy enää kauniinvärisiä luonnonmateriaaleja, joita oisin asetelmaan käyttänyt.




Halloweenin ajasta oli hyvät postaukset niin Noidankodossa (Jakoaika) kuin Myrikan luutakomerossakin (Samhain).

Mukavaa Halloweenia kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo kimppu! Mä oon yrittänyt kovin kaupoista etsiskellä kauniita halloweenkimppuja, mutta ei vielä ole tullut vastaan. Viime vuonna löysin todella kauniin kimpun Siwasta (!!), täytyis varmaan käydä katsastaan ton lähisiwan tarjonta tälle vuodelle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Itseasiassa mä bongasin S-marketista Huiskulasta tulleita Halloween-kimppuja. Tietysti ne oli paljon pienempiä, siis sellaisia "markettikimppuja", mutta se oli mun plan B jollei sieniasetelman teko onnistu. Mutta nyt sainkin sitten ton itsetehdyn tänne :)

      Poista