torstai 27. syyskuuta 2012

minä silloin ja nyt

Sain Myrikalta haasteen kertoa itsestäni vähän lisää, ja näinhän se sitten menee:


10 vuotta sitten...
menin juuri lukion viimeiselle luokalle
olin ensimmäisessä pitkässä seurustelusuhteessani
elämäni pyöri kovasti Nylon Beatin ympärillä
mulla oli paljon ystäviä ja olin onnellinen
napalävistykseni kasvoi ulos
olin tuona vuonna myöskin punapää, kuten nyt :D
lopetin jazz-tanssi -harrastukseni

Henni vuonna 2002 :)


5 vuotta sitten...
Ruusa-kissa muutti meille
erosin pitkäaikaisesta poikaystävästäni ja avomiehestäni ja muutin omaan kotiin Ruusan kanssa
olin ensimmäisessä vakityösuhteessa
juhlin paljon ja kävin keikoilla
värjäsin hiukseni taas blondeista punaisiksi
löysin paljon uusia mielenkiintoisia bändejä
opettelin käyttämään hameita ja korsettia (juu, kyllä siitä on oikeasti vasta niin vähän aikaa)
tajusin lihonneeni muutamassa vuodessa kymmeniä kiloja
itkin monesti kun kävin vaa'alla tai katsoin itseäni peilistä

Ruusa ja minä ♥


3 vuotta sitten...
olin tavannut nykyisen avomieheni, ja uskaltauduin vihdoin kysymään joko me seurustellaan
Ruusa menehtyi edellisenä vuonna, ja tänä vuonna mulla oli jo Nikki, ja Nuno saapui samana vuonna
Nikkiltä leikattiin vaikea suolituppi
olin ensimmäistä kertaa elämässäni lomautettuna
biletys ja keikoillakäynti hieman vähentyi
poikaystävä asui mun kanssa yhdessä ikäänkuin osa-aikaisena avomiehenä

Nikki ja Make


1 vuosi sitten...
asuin jo toista vuotta Salossa poikaystäväni kanssa
olin työelämävalmennuksessa taideverstaalla
Nemo liittyi perheeseemme
otin huulilävistyksen
aloitin karppauksen
tulevaisuus ahdisti

taideverstaalla maalasin aika paljon


Kuluneena vuonna...
olen ollut työharjoittelussa valokuvausstudiolla
olen ollut palkkatuetussa työssä samaisella taideverstaalla
toteutin kaksi tatuointihaavettani
pääsin opiskelemaan floristiikkaa
Make sai töitä
olen laihtunut 10 kg
erosin kirkosta
aloitan kasvilääkinnän nettikurssin
aloitin tekemään useammin ekologisia ja luonto- ja eläinystävällisiä valintoja
olen kaikinpuolin aktivoitunut ja innostunut asioista uudelleen
olen shoppaillut ihan valtavasti

Nemo ja koulukirjat


Eilen minä...
vietin koulusta etäviikkoa
sovin työharjoittelun aloituspäivästä
kävin pilateksessa
selailin netistä kaikkea kivaa osteltavaa x)
kävin ruokakaupassa

Tänään minä...
vietän edelleen etäviikkoa
kävin bodypumpissa ja lattarimix-tunnilla
leivoin taikataikinasta koristeita
tiskasin
sain paketin Zooplussalta (tai kissathan sen saivat)
menen tosi aikaisin nukkumaan, koska väsyttää ihan sikana
 
Huomenna minä...
maalaan tekemiäni taikataikinakoristeita
ostan kangaskaupasta silkkinauhaa
käyn BalletFlow-tunnilla
teen koulun etätehtävän loppuun
lorvin sohvalla

Ylihuomenna minä...
koitan jaksaa aamuzumbaan
käyn kirppiksellä ja markkinoilla
otan rennosti ja valmistaudun henkisesti ensi viikon koulupäiviin
katson jonkun leffan
 
Vuoden päästä minä...
olen puolessavälissä opintojani
olen toivottavasti 20 kg kevyempi
olen saanut opiskeluni, harrastukseni ja parisuhteeni mukavaan balanssiin
en toivottavasti ole enää näin pelokas uusien asioiden suhteen
toivon olevani onnellinen


Haastan vaikkapa itse seuraavat:
+ juuri sinä

5 kommenttia:

  1. Onpa kiva haaste! Kiitos paljon :) Teen sen pika puolin blogissani!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! Aloin itse asiassa tekemään tätä jo eilen ku innostuin tästä, kaivelen tässä just vanhoja kuvia ja päiväkirjoja xD
    Tätäkin oli kiva lukea :)

    VastaaPoista
  3. Jees! Miä heti huomenna naputtelen tän, nyt oon Zzzz... Ja huomenna on luvassa laatuaikaa omassa seurassa laiskotellen. :)

    VastaaPoista
  4. Mä tein tämän tonne galleriaan. :D Meni ihan tajuttoman kauan aikaa.. mun piti nukkuakin. x)

    VastaaPoista
  5. Ihania kissoja ja pirteä blogi sinulla! :) Tervetuloa tutustumaan myös ragdoll-blogiin Rudin nurkkaus!

    VastaaPoista