lauantai 15. lokakuuta 2011

kurkistus halloweeniin, osa 2

Mulla ei tänään ole ollut ihmeempää tekemistä, vaan päätettiin pitää Maken kanssa leffailta. Päivällä kuitenkin päätin tehdä koekampauksen Halloweenia varten. Se on tosi yksinkertainen, mutta koska mä en osaa kikkailla kikkuroiden kanssa, niin mun piti kokeilla valmiiksi noita vaahtomuovipötkylöitä x) Olen hieman onneton...
Viime kokeilu joskus vuosia sitten oli täysi floppi, mutta nyt onnistui tosi hyvin. Ensin ajattelin, että hiuksista tuli liian korkkiruuvit, mutta veikkaan, että jos kihara olisi "laimeampaa", kampauksesta ei tulisi yhtä terhakan ja no... mahtipontisen näköinen. Kiharat laitoin vaan pinneillä päälaelle kiinni, melko huolettomasti sinne sun tänne.
Ihan kiva tuli, ei ehkä tarvitsekaan muuttaa tuossa mitään.


Jokohan joku arvaa, mitä tuleman pitää... :D
Oon aika innoissani tosta Halloweenista, kun tykkään mun puvusta ja hahmosta niin kovasti :) Siksi meni vähän överiksi se oheiskrääsän hankkiminenkin, heh.

4 kommenttia:

  1. Mulla tuli ensin niistä silmistä mieleen Batmanien Myrkkymuratti, vaikka eikö se tainnutkin olla vihreänsävyinen. Nyt tiarasta tulee mieleen joku prinsessa :D
    Oon maailman paras arvaaja!
    peeäs: mä en ymmärrä miten joku osaa väkertää hiuksensa tuolla tavalla. Mut kuten näit, oon ite tosi haka hiustenlaitossa ;DD

    VastaaPoista
  2. Katja, noiden kiharoiden tekeminen oli onneksi superhelppoa, mutta katotaan vaan ni en osaa niillä patukoilla tehä sitten semmosta isompaa ja laimeempaa kiharaa -.- Ja toi pinneillä kiinnittäminenkin sujui vähän niin ja näin, ja toi hökötys näytti vähän oudolta :D Mutta olkoon.

    VastaaPoista