keskiviikko 3. joulukuuta 2014

koulun jälkeistä elämää

...Eli pieni kuulumispostaus.
Multa on kysytty moneen otteeseen, että miltä nyt tuntuu, kun koulu on ohi. En oo ihan vieläkään täysin sisäistänyt sitä, ja se johtuu varmasti osittain siitä, että koko tämä syksy on koulun puolelta ollut siinä mielessä aika iisiä, että oon ollut tosi harvakseltaan töissä, eikä kouluviikkojakaan juuri ole ollut. Ainoastaan näyttötöiden suunnittelua lähinnä kotoa käsin, eli sitä on aika pitkälti tullut istuttua sohvannurkassa jo pitkään, kuten nytkin :D
Oon autellut kavereita kukkahommissa koulun jälkeenkin, mutta hyvin vähän. Nyt ollaan otettu todellakin lomailun kannalta, ja oon askarrellut aika paljon. Ne, jotka seuraa mun touhuja Instagramin puolella on varmaan hiukan perillä mitä on tullut tehtyä, mutta tässäpä jotain:

Tehtiin tänä vuonna itse joulukalenteri. Tai minä nuo luukut täytin, eli harmi kyllä tiedän itse kaikki mitä sieltä paljastuu :P Koitan Instan puolelle muistaa laittaa luukkujen sisältöjä, tästä suora linkki Insta-profiiliin.

Kaverini Helinä piirsi mulle kuvan meidän kissoista, ja väsäsin siitä ulko-oveen kyltin

Vanha ovikranssi lensi mäkeen, ja tein tilalle mustavalkoisen käpykranssin - paljon parempi!

Pienistä Pringles-purkeista tuunasin tuommoiset rasiat vanulapuille ja -puikoille. Lahjapaperi kiinnittyy kauniimmin kaksipuoleisella teipillä, tapetin voi varmasti ihan hyvin liimata.




Sunnuntaina lainasin Maken äidiltä VHS-DVD -yhdistelmävekottimen, ja pääsin vihdoin ja viimein alottamaan mun Nylon Beat -kasettien kopioimisen DVD:lle. Tähän mennessä kaseteista on käyty ehkä puolet läpi, ja DVD-levyjä on kulunut 13 :P Oon ollut jopa hieman yllättynyt, kuinka hyvässä kunnossa noi kasetit sittenkin on, vaikka vuosiin en oo uskaltanut niitä katsella, kun ne olevinaan oli jo niin puhkikuluneet ja -kelatut.



Niin ja olihan tuossa viime viikonloppuna täällä Salossa Havenin perinteiset pikkujoulut naapuribaarissa, ja siellä oli koko illan bändiä esiintymässä. Mun kanssa sinne lähti Make, Henna, ja Hilla tuli Lohjalta myös :) Itsellä meinasi humala viedä voiton jo alkuillasta, mutta tajusin sentään juoda valtaosan ajasta sitten pelkkää vettä. Henna sen sijaan taisi lähteä kotiin jo joskus puolenyön jälkeen. Ihan mukavaa oli, etenkin kun paikalla oli aika paljon kavereita, ei niitä tunnu oikein enää näkevän missään, kun yöelämä Salossa on mitä on :P
Mulla oli mun uusi vihreä mekko päällä, mutta mitään kunnon asukuvaa ei tullut otettua, niin koitan muistaa laittaa tänne jotain myöhemmin.






Eilen joulukalenterin luukusta tuli itse itselleni ostamat huulipunat, ja testailin ne myös eilen. Ei tällä kameralla ja valaistuksella mitään hyviä kuvia saa, mutta ehkä jotain selkoa kuitenkin. Kirkkaanpunaista oon tottunut käyttämään, vaikka ylipäänsä oon tosi huono huulipunan käyttäjä, mutta tuo oranssimpi ja tummempi on mulle vähän vieraampia. Ensin olin tuosta oranssista/korallinpunaisesta tosi järkyttynyt, mutta lopulta se muodostui mun suosikiksi. Ja kyllä tuo kirkkaanpunainen oli kanssa tosi hyvä :) Pitäisi varmaan vaan hommata jotain huultenrajauskyniä, tai ainakin levittää huulipuna siveltimellä, kun tuppaa menemään vähän yli rajojen. Ostin primeriakin noiden kanssa, mutta en huomannut merkittävää eroa sen käytöllä. Ehkä korallinpuna korostui vähän paremmin. Klikkaile kuvat isommiksi.



Vasemmalla Nyxin Haute Melon / keskellä Sleekin Russian Roulette / oikealla Nyxin Black Cherry



Tänään tuli veronpalautukset, joten pääsen ostamaan lisää DVDitä, ehkäpä saan ne parin päivän sisällä jopa valmiiksi :D Viikonloppuna ollaan menossa katsomaan Beastmilkiä Klubille, mutta sen ohella tässä ei nyt parin viikon sisällä taida olla muuta aktiviteettia kuin mitä kotona sattuu keksimään. Oon kyllä nauttinut suunnattomasti vaan tästä olemisesta, että ei siinä mitään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti