sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

one lovely blog award



1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
2. Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.


Ihanainen Variaznel tämän tunnustuksen minulle lahjoitti :)
15 bloggaajaa on hurjan paljon, ja monet ovat tämän tehneetkin. Awardi menköön siis Anyalle, Felinelle, Marjutille, Katjalle, Kaokalle, Chrissielle, Sanskille ja Heidille. Kaikki muutkin saavat tehdä, en millään muista ketkä eivät tätä vielä ole tehneet.



7 faktaa minusta:

- Viime aikoina oon kuunnellut tosi vähän musiikkia. Se on omituista, koska vielä pari vuotta sitten mulla pauhasi kotona musiikki jatkuvasti. Kuitenkin nykyisin aina kun päätän musiikkia kuunnella, tulee fiilis että miksen kuuntele sitä useammin. Siltikään en sitä tee :P Välillä voi mennä viikkoja, kun en kuuntele kotona musiikkia ollenkaan.

- Olen kotihiiri, enkä tykkää ravata paikasta toiseen jatkuvasti. En myöskään kauheasti tykkää matkustaa. Musta olis kamalaa jos joutuisin esim. junaa käyttämään jatkuvasti ja matkustamaan sillä pitkiä matkoja. Mun mielestä kotiin on aina ihana palata.

- Inhoan imuroimista ja tiskaamista.

- Olen tosi hyvä suunnittelemaan kaikkea, mutta monesti liian laiska toteuttamaan niitä. Tähän sisältyy mm. siivoaminen, säännöllinen kuntoilu, sukulaisten ja kavereiden tapaamiset, keikat...

- Mulla on ajokortti ja autokin, mutta inhoan ajaa autoa. Mulla oli liian monen vuoden tauko ajamisessa, ja nyt kynnys ajamaan lähtemisestä on kasvanut jo tosi korkeaksi. Isommilla teillä ajaessa ei ole mitään hätää, mutta en uskalla vielä ajaa edes tässä Salon keskustassa. Oon liikenteessä panikoija, ja pelkään muita autoilijoita, en siis sitä ettenkö osaisi ajaa.

- Ennen mun ja läppärin sairaslomaa en ollut katsonut telkkaria varmaan puoleen vuoteen. Nykyisin meillä käytetään telkkaria lähinnä dvd:itten katsomiseen sekä pleikalla pelailuun, tai vaikkapa HDMI-piuhan avulla katsotaan koneelta jotain sarjoja mitä seurataan jenkkien tahtiin. Ilman omaa konetta tuli telkkaria pidettyä enemmän auki, ja näin vahingossa Salkkaritkin x)

- Rakastan kaikenlaista tanssimista, ja viime vuosina kun viihteellä olo on keskittynyt keikkojen katsomiseen (ja niillä riehumiseen), niin sitä on ruvennut kaipaamaan vähän sellaisia baari-iltoja, kun sai tanssia koko illan kaikenlaisia hyviä biisejä hyvässä seurassa, ja mennä sinne baariin ihan vaan tanssimisen vuoksi. Oonkin alkanut kotona tanssimaan kaikkien omien hyvien biisien tahtiin, vetänyt samanlailla kuin baarissa vetäisin, mutta muutaman asteen kovempaa, kun ei ole väliä kuinka hiki siinä tulee ja miltä näyttää x) Voin kertoa, että se jos mikä on vapauttavaa.


Siinäpä niitä nyt oli. Koitin keksiä sellaisia, jotka nyt ei olisi näissä itse blogikirjoituksissa tullut niin vahvasti esille. Oli vaikeaa :P

1 kommentti:

  1. Kiitos tunnustuksesta ^^ Keksisiköhän sitä jotain mistä kirjoittaa :P

    VastaaPoista