tiistai 20. maaliskuuta 2012

uudet ihanat

Tässä parin viikon sisällä oon saanut monta ihanaa vaatekappaletta. Kaksi niistä on ihan tavallisia mustia trikoopaitoja Ellokselta, mutta niin mahdottoman hyviä päällä ja ihanan mallisia. Ja sitten on nämä.

Reebokin verkkatakki Ellokselta, maksoi mansikoita, mutta päätin kerrankin kokeilla satsata ihan merkkiurheiluvaatteeseen. No, en oo sitä päässyt vielä ulkoiluttamaan sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta muuten oon pitänyt sitä lähes joka päivä, koska se vaan on niin ihana :) Se on slim-fit ja pidempi malli, joten hoikentaakin kivasti. Kaula-aukko on aika avara, eli vetoketju ei tule kiinni ihan ylös asti. Huppu on melko iso, ja hihatkin kerrankin tarpeeksi pitkät, eikä niissä ole ärsyttävää resoria. Takissa on verkkovuori, ja on tullut todettua että lämmin se ei kyllä ole ainakaan vielä näillä keleillä. Mutta tosi mukava se on päällä, ja oon rakastunut siihen ihan totaalisesti :)

Sitten eilen posti toi eBaysta löytämäni South-merkkiset liituraitahousut. Oon jo pidempään etsinyt sellaisia vähän "parempia" housuja, mitä voisi vaikka juhlissa käyttää jollei ole fiilistä laittaa hametta. Totesin nimittäin, että mulla ei ollut yksiäkään housuja, vaan kaikki oli joko farkkuja, urheilu-trikoohousuja tai jotain pieruverkkareita tai leggingssejä :P Southilla on just kivan mallisia housuja ja farkkuja, ja mun lempparifarkutkin on Southin. Nämä liituraitahousut on nyt tummanharmaat, ja nuo raidat ovat jonkinlaista kimallelankaa. Ois ollut kiva jos housuissa olisi ollut vaikkapa vähän stretchiä ja olisivat reisistä vähän tiukemmat, mutta kivat ne on näinkin. Joskin lahkeet on liian pitkät. En vielä tiedä mitä lahkeiden kanssa tekisin, koska tykkään kyllä ylipitkistä lahkeista, mutta eipä nämä kauan juhlahousuina pysy jos lahkeet on rikki. Saatan viedä ompelijalle, jos vaikka kavennettaisi reisistä samalla vähän. Saas nyt nähdä.


Verkkatakki: Ellos (Reebok)
Liituraitahousut: eBay (South)




Ja niille, joilla on enemmän tyylitajua kuin mulla, tiedoksi, että en meinaa käyttää verkkatakkia ja liituraitahousuja yhdessä :D Tämä "karmaiseva" asukokonaisuus on nyt puhtaasti laiskuuden syytä, jotta saan molemmat vaatekappaleet kuvattua mahdollisimman vähällä vaivalla ;)

4 kommenttia:

  1. Oon ehkä ite tyylitajuton sitten, mutta mun mielestä toi vaateyhdistelmä ei näyttänyt ollenkaan pahalta :D Ja tosi hyvännäkönen toi takki ja mukavan pitkä. Melkeen tekis mieli itellekkin samanmoinen mennä ja tilata, mutta ehkä sitten kun oon saanu tän kasvavan mahan pois alan miettiin jotain uusia vaatteita..

    VastaaPoista
  2. näyttää kyllä niin kivalta toi sun takki, pakko investoida itellekin mahdollisesti. Voitko ottaa mukaan ni saan kokeilla :) ja housutkin on kivat tietty .

    VastaaPoista
  3. Oi vitsi mikä verkkatakki, määkin haluun! :o Hyvä kombo toi on, tollasessa mäkin viihtyisin arkisin :)

    VastaaPoista
  4. Suosittelen hankkimaan ton takin, jos vaan on varaa pistää siihen se 75€ :P :)
    Näytämpäs muuten tapilta tuossa ekassa kuvassa... Oikeen pölkkyjalka.

    VastaaPoista