torstai 28. kesäkuuta 2012

aikakone @ salon tori + hiukset villasta

Ensinnäkin, päätin esitellä ne mun lisäkerastat, kun ei niitä näkynyt missään Nummirock-kuvassa.
Löysin ne eBaysta, mutta kyseisellä firmalla, Magic Tribal Hairilla on myös nettisivut, jonka kautta tilauksia voi tehdä. Sitä kautta saa myös niitä XL-kokoisia lisäkkeitä, joiden perään vähän haikailin. Enempää en tosin tutustunut itse sivuihin, kun mulla oli kiire saada rastat itselleni. Nämä mun ovat nyt M-kokoisia, yhdessä ponnarissa on n. 70 rastaa. Saparoilla ne menee ihan hyvin, mutta jos laittaisin pelkän poninhännän, niin laittaisin nuo molemmat rastaponnarit. Plussaa rastojen pituudesta, koska pelkäsin niiden olevan lyhyempiä kuin oli luvattu. Ostin nimittäin kerran Cybershopista haikammalla kiinnitettävät rastat, jotka olivat paljon lyhyemmät mun päässä kuin mitä nettikaupan kuvassa :/
Rastat on siis "solmittu" pompulaan, ja nimenomaan pompulalisäkkeet halusinkin, ja juurikin villarastoista. Pitäisi kai vaan keksiä joku toinen keino peittää omat hiukset kuin niiden laittaminen nutturalle, sillä ne tahtovat pilkistää tuolta rastojen seasta :/ Huivi on tuossa vaan lisukkeena, mun mielestä näytti jollain tapaa paremmalta sen kanssa.


Mitäpä sanotte?

Mulla on huomenna viimeinen työpäivä taideverstaalla, ja ollaan nyt tällä viikolla käyty läpi verstaan kangasvarastoja. Sieltä löytyikin yksi ihan mun näköinen punamusta trikookangas, sekä vihreää loimusamettia, ja kuinka ollakaan vähän aikaa sitten verstaalle tuli kutomon/ompelimon puolelle töihin eräs tyttö, jolta varovasti kysyin josko hän voisi tehdä mulle niistä kankaista jotakin :) Niinpä saan vihreästä loimusametista hameen, ja siitä trikoosta spagettiolkaintopin :) Vien hälle huomenna vielä näytille pari esimerkkivaatetta, ja katsotaan sitten mihin kankaat riittävät! Mutta vähänkö kivaa :) Sieltä löytyi myös mustavalkoraidallista (tyyliin Tim Burton ja Beetlejuice) verkkakangasta, mikä oli vaan ihan pakko ottaa mukaan :D En yhtään tiedä mitä siitä haluaisin, mutta se voi jäädä hautumaan...

Tänään oli Aikakone esiintymässä Salon iltatorilla. Aluksi Felinen piti lähteä mun kanssa katsomaan, mutta se lähtikin takaisin Jyväskylään, eikä kukaan muu mun kavereista sitten lähtenyt mun mukaan. Yritin vielä Makea saada mukaan seuraksi, mutta ei se jaksanut, ja sitten se lähtikin bänditreeneihin. Jäin sitten kotiin murjottamaan kun kukaan kavereista ei voinut lähteä mun seuraksi, avasin parvekkeen oven ja kuuntelin ensimmäisiä biisejä kotoa käsin. Me asutaan siis melkein torin laidalla, ja usein musiikki kuuluu meidän partsille ihan hyvin. Alkuvaiheessa tuli taas Tähtikaaren taa, ja meinasin alkaa vollottaa täällä sisällä (vollotin koko kyseisen biisin ajan viime helmikuussa bändin keikalla). Sitä seurasi Matkustanut oon, kuten viimeksikin, ja päätin että minähän jumalauta menen niitä katsomaan vaikka yksin, ja läksin ovesta ulos. Kaikki parhaimmat biisit, kuten nuo edellämainitut, oli tietysti jo menneet, mutta näinpähän keikasta loppupuolen. Jos en olisi mennyt, niin oisin vaan surkutellut kun missasin sen, vaikka keikka oli naapurissa ja ilmainen. Oli kyllä hieman ahdistavaa olla siellä selvinpäin ja tönöttää paikallaan, kun sitä on niin tottunut että noita ysäribiisejä kuunnellaan usein kännissä ja hulluna heiluen. Ja vielä kun ihmiset ei tieteskään näin päiväkeikalla ole samanlailla mukana meiningeissä...
No mutta, tulipahan käytyä ja that's the point :)
Joku saisi kyllä järjestää festarit, missä olis esiintymässä pelkästään (helvetin hyviä) ysäripop-bändejä. Luulisi olevan helppoakin kun niin moni ysäribändi on tehnyt comebackia viime vuosina :P Kyllä kai jotkut pienet festarit väkeä vetäisi? Vaikka vaan yhden päivän tapahtuma? Pliis?




Aikakone - Nti Groove live


Aikakone - Odota live



Lauantaina otetaan suunta Tuskaan. Omituista mennä vaan yhdeksi päiväksi, mennä Helsinkiin junalla ja tulla periaatteessa samana päivänä takaisin Saloon. Ei tarvitse panikoida mitä kaikkea ottaa mukaan tms., riittää vaan että panikoi ne yhden päivän vaatteet ja viinat. Weird! Mun ekat festarit koskaan oli Tuska 2006, ja silloin oltiin viimeksi siellä vain yksi päivä, siitä lähtien ollaan oltu aina kolme päivää. Nyt ei meillä ollut varaa, eikä Hannella ja Villellä vapaata, joten päädyttiin tähän.
Tulkaapa moikkaamaan jos näätte :)

Mulla on Nummirockista toipuminen mennyt Angelin parissa, ja meinaan jatkaa nyt samoilla linjoilla vielä jonkin aikaa... Kun vaan muistais käydä kesäloman aikana ulkonakin x)

4 kommenttia:

  1. Koitetaan bongailla, itsekin menossa toverini kanssa tuskailemaan lauantaiksi. :)

    VastaaPoista
  2. Sopii kyllä tosi hienosti sule nuo rastat! :)

    VastaaPoista
  3. Tuskabongaus! Insomniumin keikalta poistuessa näin sut ekan kerran ja toisen kerran anniskelualueella Sonata Arctican soittaessa :) olit aika aurinkoisen ja hymyilevän näköinen tyyppi, säästä huolimatta :)
    -Misty

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Kiitos tosi paljon, otan ton todellakin kohteliaisuutena, yleensä kun saan kuulla olevani kettuuntuneen näkönen ja murjottavani, kun mulla on jotenkin vaan semmonen perusilme :D

      Poista