sunnuntai 4. syyskuuta 2011

viikon jutut

Niin se viikonloppupostaus...
Nyt voin kyllä sanoa, että tällä viikolla ei ole tapahtunut oikein mitään mainitsemisen arvoista. Ainut, että mun lempparityyppi töissä palasi maanantaina kolmen viikon lomalta, ja inhokkityyppi oli tämän viikon poissa :) Eli töissä oli melko mukava viikko :D Lisäksi tämä mun lempparityyppi eli ohjaaja opettaa mua nyt mosaiikkitöiden saloihin, eli oon saanut nyt ihan kivasti taukoa maalaamisestakin, mikä on ollut tosi kiva juttu. Alkaa valitettavasti pikkuhiljaa tulla maalit korvista ulos kun niitä on pari kuukautta tehnyt tauotta.

Tässä taas yksi valmistunut työ:

öljyvärit n. 40 x 60 lastulevylle

Meidän tapettien repiminen on ollut nyt jäissä pari viikkoa, mutta ens viikolla olis ryhdistäydyttävä taas senkin kanssa. Mitä enemmän actionia, sitä enemmän actionia. Mutta se mun Ellokselta tilaama päiväpeitto tuli kyllä useampi viikko sitten, ja lupasin sen täällä näyttää... kai? Parempi kuva tulee sitten hamassa tulevaisuudessa kämppäpostauksen yhteydessä, mutta tässä jo jonkunlainen. Nikki oli jälleen heti virallisena laadunvalvojana, kuten aina, ja näytti kelpaavan ;)


Tuolla takana näkyy muutama uusi tyynynpäällinen, joita tuli eBaysta hamstrattua oikein urakalla. Nuo isot, mustat ovat samaa kangasta kuin tuo päiväpeitto, eri väristä vain, ja siis Ellokselta peräisin. Tuo laikukas "lehmäkuvioinen" päällinen on aivan taivaallisen pehmeä, sitä tekee mieli vaan silittää tai hieroa poskea vasten :D Se on jonkinlaista lyhytkarvaista tekoturkista. Nuo lilat on kiiltäväpintaista kangasta, joka hieman muuttaa sävyään riippuen mistä valo siihen osuu. Barokkikuviot on painettu, ja mustat kuviot ovat samettipintaisia. Näitä tuli tilattua myös olkkariin burgundinvärisenä ja mustana.

Hirveästi en oo viime aikoina tehnyt ostoksiakaan, muuta kuin vähän uusia alusvaatteita ja kissanruokaa :D Kuitenkin tuli tuossa hyödynnettyä CityDealin tarjous ballerinoista, niitä sai kahdet yksien hinnalla, ja mä sitten ostin tuon lahjakortin silläkin uhalla että kengät olisivat mulle liian pienet. Diili koski tosiaan vain Flatmates-ballerinoja, sellaisia taitettavia, ja niissä isoin koko oli L, joka vastasi Suomen kokoa 41-42, eli se oli aika rajoilla olisivatko mulle liian pienet. Mielestäni ne saisi olla isommatkin, koska nuo puristavat varpaista, mutta toisaalta mä olen aina tottunut käyttämään väljiä kenkiä, joten tuo puristamisen tunne voi johtua siitäkin. Kangas on kuitenkin pehmeää ja joustavaa, joten luulen, että noita voi käyttää ainakin lyhyitä aikoja kerrallaan :) Ostin perusmustat, sekä pinkit käärmekuosiset.

 
CrazyFactorylta tuli ostettua 20 uutta lävistyskorua, siellä on niin naurettavan halpoja koruja, että ostoskoriin voi heitellä vähän kaikkea. Mitään isoa, värikästä tai radikaalia en kuitenkaan ostanut, suurimmaksi osaksi lähinnä varatappeja ja -palloja, muutama vähän erikoisempi pallo/piikki sekä pari rengasta. eBaysta tuli ostettua totaalisena heräteostoksena bindejä, siis noita ihokoristeita. Niitä tuli viisi pientä pakettia erilaisia, värikkäitä bindejä.


Mä en ole koskaan jaotellut mun postauksia mitenkään aihealueittain, vaan mun blogi on alusta loppuun yhtä suurta sekametelisoppaa eri aiheista sekaisin, joten koittakaa uudetkin lukijat kestää ;)

Edit klo 22:20
Piti kovasti laittaa tämä tänne loppuun jo kun tätä postausta rustailin, mutta unohdin.
Feline antoi mulle tällaisen awardin, kiitokset :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti