torstai 22. syyskuuta 2011

tulossa...

Tähän väliin pikainen postaus kuulumisista, viime aikoina kun on tullut tehtyä vaan kivoja haasteita :)

Voin ilolla ilmoittaa, että maanantaina saatiin viimeinenkin seinä maalattua, eli vähään aikaan ei tartte rempata, jess! Tokihan tarkoitus ON vielä tehdä sama seinäremppa makkarille, mutta pinta-alaa on huomattavasti vähemmän, joten se on varmaankin aika nopea juttu. Makkarin seinäremppa tosin jää johonkin myöhempään ajankohtaan, koska mulla pursuu korvista ja sieraimista ulos tuo tapetin repiminen ja maalaaminen. Makuuhuoneen voipi käsitellä sitten siinä vaiheessa kun tämä urakka ei oo enää ihan näin tuoreessa muistissa ;)

Mutta tämä siis tarkoittaa sitä, että saan vihdoin siivota, puunata ja järjestellä täällä ihan hulluna (hulluna jo siksikin, että mä en koskaan käytä siivoamisen yhteydessä sanaa "saan"), jotta kodin kehtaa esitellä blogissakin :) Tosin ennen kotipostauksen tekemistä haluan, että muutama hankinta ehtii mulle asti, ja koska oon todella persaukinen, niin niiden saaminen ja sitä kautta kotipostaus siirtyvät ensi kuun puolelle. Ja sillä aikaa mun täytyy pitää kämppä kuosissa, ettei tartte uudestaan raivolla siivota :P Täällä oikeasti olikin hirveä kaaos, kun moneen viikkon ei sen rempan takia viittinyt kunnolla mitään siivotakaan.

Nikki näyttää kuinka tapetteja revitään
Nuno löysi uuden, ilmeisesti kivan pedin maalikaukalosta

Oon myös shoppaillut eBayssa ihan liikaa, tosin suurin osa on mun Halloween-asua varten, osa sitten sellaisia suht edullisia juttuja, jotka ovat pyörineet mun toivelistalla jo kauan. Mutta nyt on tämän ja viime kuun aikana tullut tuhlailtua niin luvattoman paljon, että päätin, että olen niiden muutaman kodin hankintojen jälkeen loppuvuoden nettishoppailukiellossa. Voin sanoa pelkästään "nettishoppailu", koska mä en tykkää ravata kaupoissa shoppailemassa, eli tuskin sitä oon tekemässäkään. Shoppailukieltoon ei lasketa joululahjoja, mutta niissäkin täytyy pysyä kohtuuksissa, ja tänä vuonna jokainen lahjansaaja saa vain yhden lahjan, eikä mitään isoa kokonaisuutta! That's it.
En tiedä miten selviän tuosta ostolakosta, mutta edellisetkin laskut on oikeasti pakko saada maksettua alta pois.
Näistä viime viikon shoppailuista, paitsi Halloween-ostoksista, laitan kuvia kunhan kaikki ovat mulle saapuneet. Ja sitten se loppuu. On tullut viime aikoina osteltua sen verran paljon vaatetta ja krääsää, että olis pikkuhiljaa jo aika säästää esimerkiksi seuraavaan tatuointiinkin. Hinta-arvionkin oon siitä jo saanut, eikä se ole paha, mutta mä en näköjään oikein osaa priorisoida asioita.

Tällä kertaa ei muuta, loppukuu meneekin tässä lööbailessa ja mitään tekemättä, koska ei vaan ole varaa.

2 kommenttia:

  1. Voi kuinka suloisia kissoja sulla on :) Pistäs ny vähän sisustuskuvaa!

    VastaaPoista
  2. jendina, kiitos, suloisia nuo kyllä ovat vaikka aiheuttavatkin välillä harmaita hiuksia :D
    Ainut huone, minkä pystyi jo kuvaamaan oli kylppäri, joten joudut odottelemaan kuvia vielä tovin :D Huomenna jos ehkä sais keittiön kuntoon niin pääsis tässä kuvailussa vähän eteenpäin... Taitaa mennä niin, että siivotaan yksi huone kerrallaan, ei tää koko kämppä pysy siistinä hetkeäkään :D

    VastaaPoista