torstai 19. huhtikuuta 2012

nopeasti hurahtanut viikko

Löysin viime viikolla kissoille uudet ruokakupit Lemmikille.comista. Jo jonkin aikaa mä oon halunnut kisuille uusia ruokakuppeja nykyisten lisäksi, mut en halunnut ostaa samanlaisia teräskippoja, vaan halusin jotkut uudenväriset, tai jotkut missä on joku juju. Tuolta sitten löytyi mustat teräskipot, ja nehän on vallan tyylikkäät :) Joku uusi ruokailualusta niille pitäisi vielä ostaa, oon jo tarpeeksi kauan tapellut nykyisen alustan kanssa, kun se on niin hemmetin vaikea puhdistaa. Ostin tuolta samalla myös sellaisia koiran sisäsiistiksi opettamiseen tarkoitettuja lattiasuojia, jotka tulee tarpeeseen jos ja kun Nikkiä joutuu kuskailla jonnekin muualle kuin eläinlääkäriin virtsanäytteitä varten x) Ja oikeastaan samasta syystä ostin lemmikin puhdistuspyyhkeitä, sellaisia kosteita, kuin meikinpuhdistusliinat. Niillä saa helposti pyyhkäistyä vaikka villahousut tai ulkona likastuneet tassut tms, mutta eritoten ne Nikkin villahousut matkustuksen jälkeen :P

Kuismasta bongasin eilen pari erilaista peltistä kissanruokaboksia, ja jossain vaiheessa on pakko käydä ostamassa sekä raksuille uusi boksi, että herkuille, koska noi herkut on tällä hetkellä hujan hajan tuolla kaapissa, eikä oo kauheen kivan näköistä. Se on hyvä syy tuhlata ei-niin-edullisiin peltipurkkeihin :))) Palkkapäivään on vielä kaksi viikkoa aikaa, ja oon jo melkein tuhlannut koko palkan pelkällä ajatuksen voimalla.

kipot
vihko
























Samalla reissulla käytiin Suomalaisessa kirjakaupassa ostamassa mulle tarvikkeita pääsykokeita varten. Peitevärejä ja lehtiö lähinnä, mutta just ennen kassalle menoa bongasin yhden vihkon, ja muistin että sinne tarvittiin myös muistiinpanovälineet, ja mulla ei ole sellaista kompaktin kokoista vihkoa. Otin mukaan kun eurolla lähti :D Mahtaa siellä pääsykokeissa teinit ihmetellä kun tällasella vanhuksella on MLP-vihko :P Sellaista glitterillä kuorrutettua pörrökynää ei kyllä löydy... harmi ;)

Nunon mielestä mun ostokset sopi pediksi
Kun ostettiin tuo tulostin, niin Maken sanat olivat: "Ton tulostimen päälle kissat ei sitte saa mennä. Varsinkaan Nemo." No ei Nemo tommosia kuuntele...



Tänään kävin postista hakemassa sen Remingtonin sauvakihartimen. Tein sillä samantien pikaset testikiharat ilman minkäänlaisia tukkamömmöjä. Jälki olis varmaan ollut vähän parempaa jos olisin paneutunut asiaan enemmän ja hiukset olis olleet vastapestyt, mutta oon kyllä innoissani, että nyt isot kiharat syntyy noin helposti :) Suoristusrautakiharoiden kanssa en osaa leikkiä (mystisesti välillä onnistuvat, ja välillä eivät millään), ja nuo patukatkin on inhottavia jos ei vaikka ole aikaa antaa niiden olla päässä. Lisäksi ainakaan noilla patukoilla, mitä mulla on, ei saa isoja kiharoita, vaan semmosen säkkärän, mikä mulla oli Halloween-bileissäkin. Oon koittanut kiertää niiden ympärille isompia hiusosioita, mutta sitten ne ei kiharru kunnolla. Nytkään en jaksanut panostaa sen vertaa, että olisin tehnyt selkeitä osioita, vaan ovat nyt vähän miten sattuu :D

Lähes meikitön työnassu ja kiehkurat
Ensi viikon alussa tehdään pieni visiitti Kemiön löytöeläintaloon. Viedään sinne jonkin verran kissan kuivamuonaa, sekä mun virkkaamia leluhiiriä, ja pari lelua joilla meidän kissat ei leiki. Toivottavasti löytökissat saavat niistä vähän virikkeitä :) Tääkin piti tehdä jo joskus tammi-helmikuussa, mutta unohdin sen tyystin. Sitten päätin, että tällä viikolla ne viedään, mutta Make on ollu kipeänä eikä muutenkaan olla saatu mitään aikaseksi. Mutta heti ens viikolla, maanantaina viedään.

Ja miten tää viikonloppu tulee näin nopeesti? Siis lauantaina pitäis mennä kattomaan Profane Omenia, mitä ihmettä? Ja 1,5 viikon päästä on vappu. What? Pitääkö sillonkin tehä jotain?

1 kommentti: